امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
بازارشناسی علمی جدید در زمینه شناخت ویژگیها و مختصات جغرافیایی، اقلیمی، جمعیتی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصادی، ارتباطی، سیاسی و نظامی کشورهای مختلف است که به تجار و بازرگانان امکان بررسی ابعاد مختلف یک منطقه را برای ایجاد روابط اقتصادی میدهد.از منظرمدیریت بازرگانی بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتیجای دیگر گفته شده است :بازارشناسی یعنی تحقیقات بازاریابی و بررسیهای بازارها
با توجه به تفاوت بین خواستهها و تمایلات مشتریان و همچنین ویژگیهای فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و... آنها، دیگر نمیتوان تمامشان را با یك چشم نگریست و مجبوریم برای هر بازار متناسب با ویژگیها و خصوصیات خودش عمل كنیم.
به عبارتی بازارهای مختلف، نسخههای متفاوتی را طلب میكند. این شركتها هستند كه باید خودشان را با مشتریان هماهنگ كنند و پاسخ باب میل ایشان آن هم خوبتر و موثرتر از رقبا به آنها بدهند.
برای توفیق در بازارهای رقابتی ابتدا باید مشتریان را شناخت. بازارشناسی لازمهء توفیق در بازار است. بازاریابان و فروشندگان مجرب قبل از هر اقدامی ابتدا برای بازارشناسی هزینه میكنند. آنها نیك میدانند كه هزینههای شناخت بازار در واقع سرمایهگذاری است و از زیانهای فراوان تصمیمات بدون شناخت جلوگیری میكند.
دیگر دوران تصمیمگیری براساس حدس و گمان پایان یافته است. یاد بگیریم كه حدسیات سازمان نیافتهء خودمان را به جای تحقیقات سازمان یافته از بازار نگذاریم.
مشتریان آگاه عصر ارتباطات نیاز به قیم فكری ندارند. آنها از شما انتظار دارند كه به نزد ایشان بروید و با مطالعهء رفتار و كردار آنها و شناخت خواستههای ایشان پاسخ مناسب به دستورات آنها بدهید. در غیر این صورت شما را حذف میكنند.
در سالیان گذشته چون عمدتا بنگاههای اقتصادی در فضای انحصاری فعالیت كردهاند، ساختارهای فكری وعملكردیشان نیز بر آن اساس شكل گرفته بود.
اما واقعیت این است كه گذشت آن زمانی كه آنسان گذشت، باید شناخت از مشتری، مقدمهء تمام تصمیمات شما در شرایط رقابتی باشد.
شركتهای موفقكشورهای پیشرو از این مسیر حركت كردهاند تا به مقاصد زیبای كسب و كار رسیدهاند. به نظر شما چرا بازار چادر مشكی ایران سالیان سال است كه در دست شركتهای ژاپنی است؟ آیا غیر از این است كه شناخت از فرهنگ و مذهب ایرانیان، آنها را در فكر بهرهبرداری مناسب از این بازار انداخته است: همچنین است تولید پلوپز، مهر، تسبیح و... توسط كشورهای ژاپن، چین و... را مورد عنایت قرار دهید.
فرهنگ و مذهب و سایر خصوصیات و ویژگیهای مشتریان را بشناسید، به آنها احترام بگذارید، قرار نیست ما معلم فرهنگی ایشان باشیم و قرار نیست فرهنگ آنها را بپذیریم.
اما لازم است به باورها و كردارهای آنها احترام بگذاریم تا موفق شویم پس قبل از هر كاری برای بازارشناسی برنامه داشته باشید و برنامههایتان را با بهترین نحو اجرا كنید.
مبلغ واقعی 62,111 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 55,900 تومان
برچسب های مهم
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 49 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت جامعه شناسی دوازدهم انسانی تصویری از پاورپوینت: قسمتی از متن پاورپوینت:نقل شده است که روزی پیامبر اکرم (ص)، وارد مسجد مدینه شد و دید که دو حلقه در مسجد تشکیل ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 46 اسلاید ویدئو اسلایدهایی از پاورپوینت جامعه شناسی دوازدهم انسانی تصویری از پاورپوینت: قسمتی از متن پاورپوینت:امروزه همهٔ ما ایرانیان شناسنامه داریم. شناسنامه نخستین سند رسمی هویت ماست. این سند را ... ...
دانلود فایل فلش فارسی Nokia 1650 Rm-305 ورژن 06.00 ... ...
استراتژی سوپر پروفیت یک استراتژی دنبال کننده روند است که هر روز میتواند از بازار فارکس سود کسب کند. سوپر پروفیت بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند طراحی شده است.و برخلاف اکثر سیستم های معاملاتی ، این سیستم برای مدت طولانی مورد آزمایش قرار گرفته و حتی در بدترین شرایط ... ...
دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 2700c RM-561 ورژن 09.98 ... ...
دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 6700s RM-576 ورژن 033.014 ... ...