تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

این فروشگاه جامع دارای انواع فایلهای کاربردی و مفید و سابلیمینال و مدیتیشن و انواع آموزش ها تصویری متنی و صوتی تمامی رشته ها می باشد.


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 26990

دانلود فایل پکیج وردهای درباره بازارشناسی


دانلود فایل پکیج وردهای درباره بازارشناسی

تعداد صفحات : 110 صفحه
فرمت فایل ها : Word
 
 
 
 
بازارشناسی چیست؟...بازاریابی چیست؟

 

 

بازارشناسی علمی جدید در زمینه شناخت ویژگی‌ها و مختصات جغرافیایی، اقلیمی، جمعیتی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصادی، ارتباطی، سیاسی و نظامی کشورهای مختلف است که به تجار و بازرگانان امکان بررسی ابعاد مختلف یک منطقه را برای ایجاد روابط اقتصادی می‌دهد.از منظرمدیریت بازرگانی بازارشناسی یعنی انجام تحقیقات بازاریابی برای شناخت نظام بازار و نظام صادرات قبل از هرگونه انجام عملیات صادراتیجای دیگر گفته شده است :بازارشناسی یعنی تحقیقات بازاریابی و بررسی‌های بازارها

 

 

 

 

 

با توجه به تفاوت بین خواسته‌ها و تمایلات مشتریان و همچنین ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و... آن‌ها، دیگر نمی‌توان تمام‌شان را با یك چشم نگریست و مجبوریم برای هر بازار متناسب با ویژگی‌ها و خصوصیات خودش عمل كنیم.

به عبارتی بازارهای مختلف، نسخه‌های متفاوتی را طلب می‌كند. این شركت‌ها هستند كه باید خودشان را با مشتریان هماهنگ كنند و پاسخ باب میل ایشان آن هم خوب‌تر و موثرتر از رقبا به آن‌ها بدهند.

برای توفیق در بازارهای رقابتی ابتدا باید مشتریان را شناخت. بازارشناسی لازمهء توفیق در بازار است. بازاریابان و فروشندگان مجرب قبل از هر اقدامی ابتدا برای بازارشناسی هزینه می‌كنند. آن‌ها نیك می‌دانند كه هزینه‌های شناخت بازار در واقع سرمایه‌گذاری است و از زیان‌های فراوان تصمیمات بدون شناخت جلوگیری می‌كند.

دیگر دوران تصمیم‌گیری براساس حدس و گمان پایان یافته است. یاد بگیریم كه حدسیات سازمان نیافتهء خودمان را به جای تحقیقات سازمان یافته از بازار نگذاریم.

مشتریان آگاه عصر ارتباطات نیاز به قیم فكری ندارند. آن‌ها از شما انتظار دارند كه به نزد ایشان بروید و با مطالعهء رفتار و كردار آن‌ها و شناخت خواسته‌های ایشان پاسخ مناسب به دستورات آن‌ها بدهید. در غیر این صورت شما را حذف می‌كنند.

در سالیان گذشته چون عمدتا بنگاه‌های اقتصادی در فضای انحصاری فعالیت كرده‌اند، ساختارهای فكری وعملكردی‌شان نیز بر آن اساس شكل گرفته بود.

اما واقعیت این است كه گذشت آن زمانی كه آن‌سان گذشت، باید شناخت از مشتری، مقدمهء تمام تصمیمات شما در شرایط رقابتی باشد.

شركت‌های موفق‌كشورهای پیشرو از این مسیر حركت كرده‌اند تا به مقاصد زیبای كسب و كار رسیده‌اند. به نظر شما چرا بازار چادر مشكی ایران سالیان سال است كه در دست شركت‌های ژاپنی است؟ آیا غیر از این است كه شناخت از فرهنگ و مذهب ایرانیان، آن‌ها را در فكر بهره‌برداری مناسب از این بازار انداخته است: همچنین است تولید پلوپز، مهر، تسبیح و... توسط كشورهای ژاپن، چین و... را مورد عنایت قرار دهید.

فرهنگ و مذهب و سایر خصوصیات و ویژگی‌های مشتریان را بشناسید، به آن‌ها احترام بگذارید، قرار نیست ما معلم فرهنگی ایشان باشیم و قرار نیست فرهنگ آن‌ها را بپذیریم.

اما لازم است به باورها و كردارهای آن‌ها احترام بگذاریم تا موفق شویم پس قبل از هر كاری برای بازارشناسی برنامه داشته باشید و برنامه‌هایتان را با بهترین نحو اجرا كنید.


مبلغ واقعی 62,111 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 55,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق ...

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c  Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12

دانلود فایل فلش فارسی Nokia 6303c Rm-443 ورژن 10.12 ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...


مطالب تصادفی

  • استراتژی ساده با وین ریت خوب
  • دانلود فایل های صوتی مخصوص مدیتیشن به همراه آموزش اولیه آن
  • دانلود فایل صوتی موسیقی پیام ناخودآگاه بینش عمیق meditation subliminalبا 10 درصد تخفیف ویژه
  • دانلود فایل صوتی موسیقی پیام ناخودآگاه ماساژ مغز meditation subliminalبا 10 درصد تخفیف ویژه
  • دانلود فایل صوتی موسیقی پیام ناخودآگاه بیداری کندالینی subliminal messageبا 10 درصد تخفیف ویژه
  • راز هایی در سابلیمینال که به شما نمیگویند!
  • در مورد مدیتیشن چه اطلاعاتی دارید؟
  • دانلود رایگان ربات همه کاره  نینجاگرام

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد